صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران از کیمیایی‌ها دعوت به همکاری کرد

کیمیا کالج از آغاز، مفتخر به همکاری با اعضای انجمن صنفی کارفرمایی صندوقها و نهادهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر بوده است. از جمله این صندوقها می‌توان به صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران اشاره کرد.

صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران با هدف تامین منابع مالی موردنیاز طرحهایی با محوریت دانش، فناوری و حمایت از محققین، مخترعان و کارآفرینان نوآور، فعالیت خود را در سال ۱۳۶۸ آغاز نمود. این صندوق در راستای خودکفایی اقتصادی ایران و توسعه بازار داخلی و خارجی خدمات و محصولات حوزه دانش و فناوری، سایر فعالیت‌های خود را طراحی، برنامه‌ریزی و ساماندهی می‌کند.

طی نخستین دوره آموزشی- تجربی کیمیا، مهندس رضا زرنوخی، مدیرعامل صندوق مالی توسعه تکنولوژی ایران، به معرفی ابزارهای تامین مالی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر پرداخت. درگام بعدی، با تخصیص ظرفیت کارآموزی برای ۵ نفر، فرایند مصاحبه و پذیرش کارآموزان از دانشجویان دوره اول طرح آغاز شد. پس از اتمام دوره، سه نفر از دانشجویان مستعد کیمیاکالج به استخدام این صندوق درآمدند.

 

دانشجویان جذب شده در صندوق مالی توسعه تکنولوژی

میترا کشاورز، دانش‌آموخته مهندسی مواد دانشگاه شریف، مینا شاهویری، کارشناس ارشد اقتصاد از دانشگاه یزد و شهراز اسماعیلی، دانشجوی مدیریت دانشگاه تهران، هم‌اکنون در سمت کارشناس سرمایه گذاری در این صندوق فعالیت می‌کنند. آغاز به کار این دانشجویان، نویدبخش آینده روشنی در اکوسیستم کارآفرینی کشور، خواهد بود.

خبرهای بهتری در راه است. با کیمیا همراه شوید.

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *