سبک‌های ارتباطی در محل کار، چگونه تیم شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟

برقراری ارتباطات مؤثر در محیط کار، بر تمامی جنبه‌های کاری از جمله مسائل مالی در کسب‌وکار، تأثیر بسزایی دارد. چالش‌های ارتباطی‌ای که یک کسب‌وکار کوچک با آن مواجه است، به مراتب کمتر از شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی است؛ اما این چالش‌ها می‌توانند به همان اندازه برای موفقیت، رشد و توسعه‌ی شرکت آسیب زننده باشند که برای شرکت‌های بزرگ هستند.

به عقیده‎ی مارک مورفی (نویسنده پر فروش نیویورک تایمز و رهبر فکری)، چهار نوع سبک ارتباطی وجود دارد که عبارتند از: تحلیلی، شهودی، کاربردی و شخصی. مارک مورفی معتقد است که هیچ سبکی بر سبک دیگر ارجحیت ندارد بلکه انتخاب سبک متناسب با کسب‌وکارتان است که تمایز را ایجاد می‌کند. شناخت و به کارگیری سبک مناسب برای کسب‌وکارتان، می‌تواند به شما در انجام بهتر کارها و دریافت اطلاعات مهم از دیگران یاری رساند. در این مطلب، به چهار سبک ارتباطی مورفی با ذکر مزایا و معایب آن‌ها اشاره خواهیم کرد که می‌توانند ارتباطات شما را در محیط کار بهبود بخشند. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید…

سخن پایانی!

تمامی سبک‌های ارتباطی ذکر شده در بالا، مزایا، مهارت‌ها و چالش‌های منحصر به فردی را برای فضای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد، با درک هر چه بیشتر سبک‌های ارتباطی و شناخت آن‌ها می‌توانید بسیاری از موانعی که بین شما و همکارانتان (یا کارکنانتان) وجود دارد را از میان بردارید و به سمت موفقیت گام بردارید.

نگارش و ترجمه: مینا کاظمیان

منبع: www.thebalancesmb.com

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *