سرمایه گذاری های مرکز نوآوری سامسونگ (۲)

کارشناسان داخلی مرکز نوآوری سامسونگ به بهبود ایده ها، ساخت نمونه‌های اولیه و شتابدهی محصولات در بازار کمک می‌کنند. در عین حال، سبد سود کسب‌وکارها به پلتفرم باز سامسونگ برای نوآوری دسترسی دارند. دانش فنی و منابع، پشتیبانی شرکت‌های  بزرگ از مزایایی است که شرکت های کوچک بهره‌مند می‌شوند.

سامسونگ کاتالیست

کاتالیست سامسونگ به شرکت‌های خوب کمک می کند تا کارهای عالی انجام دهند، آنها را با شبکه جهانی سامسونگ مرتبط سازد و به ایجاد یک جهان بهتر برای همه کمک می‌کند.

سامسونگ کاتالیست، نوآوری را از طریق هدایت تخصص و ارتباطات، ایده‌های  نوآورانه را به محصولاتی تبدیل میکند که در ابعاد گسترده جهان را تغییر می دهد. علاوه بر صندوق کاتالیست سامسونگ ، سامسونگ NEXT، در ایده‌های نرم افزاری و خدمات سرمایه گذاری می‌کند و سامسونگ Ventures در تمرکز فعلی سامسونگ در مرحله میانی و پایانی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.

سامسونگ NEXT

سرمایه‌گذاری‌های مرحله بذر و مرحله اولیه بر روی ایده‌های نرم افزاری و خدماتی متمرکز شده است.

در سال ۲۰۱۳ در طی یک ماموریت برای ایجاد نرم افزار Breakout و خدمات و فرهنگ استارتاپی، سامسونگ آغاز به کار کرد. از آن به بعد، تبدیل به یک سازمان جهانی شده است که توانسته به هزاران کارآفرین در سرتاسر جهان که در تلاش برای اجرای ایده های بزرگ و جسورانه و ایجاد، رشد و گسترش کسب‌و‌کار هستند کمک کند. تیم سامسونگ محصولات را توسعه می‌دهد وهمچنین در استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری میکند و به کسب‌و‌کار آماده برای مقیاس‌پذیری تبدیل می‌کند.

رویکرد:

توسعه محصول

بنیانگذاران چیره‌دست و تیم‌های با استعداد با در اختیار داشتن فضاهای کاری محلی، متخصصین زمینه های عمیق و پشتیبانی عملیاتی، استارتاپ‌های خود را با ابزار و خدمات لازم برای دستیابی به اهداف خود را سریعتر می کنند.

سرمایه گذاری در NEXT بر روی استارتاپ های early stage  و late stage  که در تکنولوژی مرزی با پتانسیل بالایی برای مقیاس پذیری و بازگشت مالی مناسب سرمایه گذاری می‌کنند. در حالی که اکثریت سرمایه گذاری‌هایشان از دانه به سری B می باشد.

سرمایه گذاری

ما در ابتدای و اواخر شروع به سرمایه‌گذاری در تکنولوژی مرزی با پتانسیل بالایی برای مقیاس و بازده مالی ناچیز تمرکز می کنیم. در حالی که اکثریت سرمایه گذاری های ما از دانه به سری B می باشد، ما برای سرمایه گذاری در دورهای بعدی باز است.

توسعه کسب‌و‌کار /(ادغام و تملک) M & A

همکاری‌های دو جانبه سودمند را گسترش ‌می‌دهند و همچنین شرکت‌هایی را که در حال تغییر بازی هستند و سامسونگ می‌تواند از دسترسی جهانی و منابع برای رساندن محصولات و خدمات خود به مصرف کنندگان در سراسر جهان استفاده کنند را به‌دست می آورند.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر سامسونگ

با استفاده از گوشی‌های هوشمند به عنوان نماینده و پیشرو، کره بزرگترین سهم را برای ۸ محصول از ۵۰ محصول اصلی در بازار جهانی از جمله تلویزیون های هوشمند، حافظه نوع NAND، آزمایشگاه D، پانل های OLED و باتری های یونی به دست آورد، در حالی که سامسونگ دارای  ۷ تا از بزرگترین سهام از۸ است. صرف نظر از چالش‌های رقبای تازه، سامسونگ به طور محکم در حال نگه داشتن قلمرو خود در نقطه ۱ و رشد مداوم است. سامسونگ، به عنوان سرپرست سرمایه‌گذاری خطرپذیر، که نقش ردیابی کشف کسب و کار آتی جدید و تکنولوژی جدید که گروه ها و اقتصادهای ملی به آن نیاز دارند، به بروز مسئولیت‌های حیاتی و ایجاد وعده‌های جدید تبدیل شده است.

سرمایه‌گذاری خطرپذیرسامسونگ، که به توسعه صنایع و تکنولوژی‌های جدید کمک کرده است، باید بهترین نقش را در ساخت یک اکوسیستم خطرپذیر ایفا کند. سرمایه‌گذاری  Venture سامسونگ سرمایه های خود را با تصمیم گیری های جدید و برنامه‌هایی برای ایجاد محیطی است که استعدادهای هر شخص را تا حداکثر نشان می دهد. سرمایه‌گذاری سامسونگ Venture Investment با هدف تبدیل شدن به یک CVC پیشگام جهانی است که به جامعه و گروه کمک می کند.

بخش‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر

از استارتاپ‌ها تا شرکت های تاسیساتی نیمه هادی، مخابرات، نرم افزار، اینترنت، مهندسی زیست شناسی و صنایع پزشکی که قرار است در بازار بورس ثبت شوند. این سرمایه گذاری نه تنها شامل سرمایه‌گذاری بلکه پشتیبانی مدیریت، پشتیبانی فنی و ثبت نام بازار می شود.

آمار سرمایه گذاری سامسونگ

نوشته شده توسط: آرزو نصیری (دانشجوی دوره اول کیمیاکالج)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *