آینده شغلی خود را با کیمیا بهتر ترسیم کنید. فرصت مشاوره با صاحب‌نامان اکوسیستم استارت آپی کشور برای کیمیایی‌ها

آینده شغلی خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بسیاری از حوزه‌ها در هاله‌ای از ابهام است. مساله اشتغال موضوع محوری در اقتصاد کشور و دغدغه جوانان، خانواده‌ها و دولت است. این در حالی است که جامعه امروز در بسیاری از زمینه‌ها از جمله اکوسیستم کارآفرینی و استارت آپی از فقر نیروی انسانی متخصص رنج میبرد. نیروی انسانی کارآزموده‌ای که مولفه توسعه پایدار کشورهاست.

کیمیاکالج یک تلاش حرفه‌­ای و منسجم و برخواسته از فضای دانشگاهی “گروه مالی شریف” و “پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف” است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و بر آن است تا با برگزاری دوره های آموزشی و بینشی، تورها و کارآموزی های متنوع، خلاء نیروی کارشناسی و تخصصی اکوسیستم استارتاپی را توسعه دهد.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز اولین دوره آموزشی- تجربی، کیمیاکالج فرصت مشاوره حرفه‌ای شغلی با افراد صاحب نام اکوسیستم استارت آپی کشور را برای دانشجویانش فراهم آورده است.

 

مونا ناصری

 

مونا ناصری، مدیر اسبق شتابدهنده شریف و عضو فعلی تیم سرمایه‌گذاری شرکت رهنما، به دانشجویان در ترسیم فرصتهای فعالیت‌ ایشان پس از طرح کیمیا، مشاوره خواهد داد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *