رفتار انسانها عمدی است. چرایی و چگونگی تفاوت آدمها

رفتار متفاوت ‌انسانها منجر به بروز تعارضهایی در محیطهای مختلف می‌گردد. آشنایی با این تفاوتهای فردی و درک صحیح این اصل، کلید حل بسیاری از مسائل در محیط کار است.

خانم پریا اصلانی، استاد کارگاه “آشنایی با تفاوتهای فردی”، در دوره اول کیمیاکالج ریشه این تفاوتها را برای دانشجویان بیان کرد.

پریا اصلانی، مربی و مشاور شغلی است. در دانشگاه مدیریت بازرگانی خوانده اما دوره‌های تخصصی روانشناسی تحلیلی را نیز تحت‌ نظر اساتید دانشگاه تهران گذرانده است. روانشناسی سازمانی و مثبت‌گرا (Positive Psychology) و مربی‌گری (Coaching) را از مربیان برجسته ایرانی، امریکایی و کانادایی آموخته است.

۱۲ سال سابقه کار در زمینه مدیریت دارد؛ ۷ سال به‌عنوان کارشناس، سرپرست و مشاور حوزه بازاریابی و فروش و ۵ سال در زمینه مدیریت منابع انسانی، مربی‌گری و مشاوره شغلی.

همکاران سیستم، گلستان، کیان خودرو، سیمین سازه، BM TRADA، مجموعه تجاری مدرن الهیه، گروه رادمان، موسسه حقوقی رویان، وکیل مشاور، موسسه کاربامِیل، کاربانک، سازمان دانش آموزی، انجمن نخبگان و دانشگاه صنعتی شریف از جمله مجموعه‌هایی هستند که پریا اصلانی تا به امروز با آنها همکاری کرده است.

اصلانی با شرح تئوری انتخاب ویلیام گلسر افزود: “باید ریشه انتخابهای انسان و رفتارهای هر فرد را در نیازهای اساسی او جستجو کنیم.”

او در قالب تمرین‌ها و تستهای مختلف، نقش این نیازها را در تفاوت واکنش افراد مختلف در شرایط یکسان، نشان داد. وی همچنین، از دانشجویان خواست نیازهای اساسی خود را بشناسند و ظرف نیازهایشان را پر کنند. “شما وظیفه دارید در راستای تامین نیازهایتان گام بردارید.”

 

در ادامه یکی از تمرینهای کارگاه تعاملی آموزشی “آشنایی با تفاوتهای فردی” را شاهد خواهید بود.

 

 با اساتید و مدرسان کیمیا آشنا شوید 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *