حاشیه‌نگاری سمینار آشنایی با دومین دوره طرح کیمیا

با اعلام فراخوان پیش‌ثبت‌نام دومین دوره طرح آموزشی-تجربی کیمیا همواره با سئوال‌هایی بجا ولی پرتکرار درباره ماهیت و چارچوب طرح مواجه می‌شدیم. لذا تصمیم گرفتیم ضمن دعوت علاقه‌مندان به سمینار آشنایی با طرح کیمیا، دغدغه‌های ذهنی و سوالات آنان را بطور کامل پاسخ داده و مسیر تصمیم‌گیری برای تغییر و ارتقای آینده حرفه‌ای و شغلی‌شان را بهبود دهیم.

برنامه سمینار از ساعت ۱۶:۳۰ (و البته با کمی تاخیر) و با پخش نوای ملکوتی قرآن کریم و سرود مقدس جمهوری اسلامی آغاز و بطور همزمان در لایو اینستاگرام کیمیاکالج در حال پخش بود تا افرادی که به دلایل مختلف امکان حضور در برنامه را نداشتند نیز بتوانند از این برنامه بهره‌ کافی ببرند. سپس مهندس جلوداری مدیر طرح کیمیا طی سخنانی مختصر به تشریح فرایند برگزاری کیمیا کالج پرداختند.

خیرمقدم مدیر طرح کیمیا به حضار در سمینار آشنایی با دومین دوره طرح آموزشی-تجربی کیمیا


 فایل ارائه سمینار

در ادامه چهار نفر از دانش‌آموختگان دوره اول برگزاری کیمیا کالج به تشریح تجربیات و آموخته‌های خود در اثر حضور در طرح آموزشی-تجربی کیمیا پرداختند که بخش‌هایی از آن را در کلیپ ذیل مشاهده می‌کنید.

در پایان حاضرین در جلسه‌ای نسبتا مفصل به طرح پرسش‌ها و دغدغه‌های خود درباره جزئیات و افق پیش‌روی دومین طرح آموزشی تجربی کیمیا کالج پرداخته و مراسم طبق برنامه با پذیرایی به پایان رسید.


تدوین و تنظیم گزارش: مرکز اطلاع رسانی کیمیا کالج 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *