فرایند برگزاری دومین دوره کیمیاکالج (۱۳۹۷)

پیرو آغاز مرحله پیش ثبت نام دومین دوره طرح آموزشی تجربی کیمیا کالج (۱۳۹۷)، برنامه اجرایی مربوطه اعلام می گردد.

چارچوب و فرایند طرح کیمیا ۲

فرآیند در نظر گرفته‌شده برای دومین دوره طرح کیمیا بدین‌صورت است که پس از فراخوان و مصاحبه، ۱۰۰ نفر جهت گذراندن دوره و تبدیل‌شدن به نیروی آموزش‌دیده با هدف ورود به حوزه استارتاپی کشور و شرکت‌‏هایی نظیر شتاب‏دهنده‏‌ها، صندوق‏‌های سرمایه‏‌گذاری خطرپذیر انتخاب خواهند شد. با توجه به تعداد متقاضیان، طی فرآیندهای مختلف نسبت به انتخاب بهترین افراد جهت شرکت در دوره اقدام می گردد. فرآیند مذکور ترکیبی از بررسی سوابق کاری و تحصیلی و مصاحبه توسط هیئت داوری خواهد بود.

جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت- دوره اول کیمیا کالج

مخاطبان طرح

مخاطبان طرح شامل دانش‌آموختگان رشته‏‌های مرتبط با موضوعات کارآفرینی، مالی، اقتصاد، مدیریت تکنولوژی، MBA و علاقه‌‏مندان و فعالان این حوزه که زمینه‏‌های تحصیلی و احیاناً تجربی مرتبط و کافی در این حوزه را داشته باشند، می‌‏باشد. افراد با زمینه تحصیلی فنی و مهندسی که در مقاطع بالاتر در رشته‌‏های فوق تحصیل کرده‌‏اند نیز در اولویت طرح قرار خواهند داشت.

کارگاه ها آموزشی مدل کسب و کار- دوره اول کیمیا کالج

مراحل اجرایی طرح

شرکت‌کنندگان در مرحله اول ۱۰۰ ساعت دوره ‏های آموزشی، حداقل ۸۰ ساعت دوره کارآموزی و نیز ۲۰ ساعت منتورینگ و مشاوره شغلی و ۵۰ ساعت کارگاه های بینشی را سپری خواهند نمود.

 

تور بازدید دانشجویان دوره اول کیمیا کالج از اکوسیستم نوآوری اصفهان

در پایان

در پایان دوره کیمیا کالج، شرکت‌کنندگانی که با موفقیت مراحل این دوره را طی کنند، دانش و مهارت مناسب و ارزش آفرینی برای فعالیت در شرکت‏ ها و نهادهای حوزه نوآوری و کارآفرینی کشور را دارا بوده و آماده حضور و نقش آفرینی موثر در این بخش ها خواهند بود.

نمونه گواهی صادرشده برای فارغ التحصیلان دوره اول کیمیا کالج

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *