مرکز نوآوری DHL (بخش اول)

معرفی

DHL بخشی از گروه Deutsche Post DHL است. این گروه درآمد بیش از ۵۹ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۵ تولید کرد. مرکز نوآوری DHL در شهر بن آلمان با مفهومی جدید و خدماتی گسترده طراحی شده است. این مرکز نوآوری امکانات جدیدی به مشتریان ارائه می دهد، همچنین فرصت ملاقات به شرکای تجاری و صنعتی و امکان ارتباط و تبادل ایده را با تیم های گروه Deutsche Post DHL  و متخصصان روند می دهد. علاوه بر این با راه اندازی مرکز نوآوری آسیا_اقیانوسیه ی DHL در دسامبر ۲۰۱۵ در سنگاپور، DHL دومین پلتفرم اصلی مرکز نوآوری مشتری را برای خدمت به نیاز بازار آسیا فراهم آورد.

DHL نقش رهبر فکری صنعت لجستیک را دارد. این مرکز به طور ساختاری در تحقیقات روند و ایجاد راه حل، سرمایه‌گذاری می‌کند و برای ایجاد شبکه همکاری، مشتریان، موسسات تحقیقاتی و دانشگاهی، شرکای صنعت و متخصصان لجستیک در بخش‌های کسب و کار DHL را گرد هم  می‌آورد.

گروه Deutsche Post DHL تحت دو برند عمل می‌کند: Deutsche Post عرضه کننده‌ی خدمات پست پیشتاز اروپا است. DHL به شکل منحصر به فردی در رشد بازارهای جهانی با طیف وسیعی از خدمات پستی سریع السیر بین المللی، حمل و نقل بار، تجارت الکترونیک و خدمات مدیریت زنجیره‌ی تامین قرار دارد. گروه Deutsche Post DHL تقریبا ۵۱۰۰۰۰ نفر کارمند را در بیش از ۲۲۰ کشور و سراسر جهان استخدام کرده است.

گروه Deutsche Post DHL به عنوان راهنمای نوآوری در صنعت لجستیک، بر مدیریت نوآوری هدایتگرا تمرکز دارد. امکانات پیشرفته کشور های آلمان و سنگاپور به مشتریان و همچنین به شرکای کسب و کار و تجاری فرصت می‌دهد تا با کارشناسان، شرکا و همکاران ملاقات و ارتباط برقرار کنند و ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

مرکز نوآوری DHL، مردم، کسب و کارها و کشور های سراسر جهان را به طور ایمن و مطمئن به یکدیگر متصل می‌کند همچنین باعث رونق جریانات تجارت جهانی می شود. DHL به عنوان “شرکت لجستیک جهانی” با راه‌حل‌های تخصصی برای رشد بازارها و صنایع از جمله فناوری، علوم زیستی، بهداشت، انرژی، خودرو و خرده‌فروشی، حضور در بازارهای در حال توسعه را از وظایف خود می داند.

 

اهداف کلی مرکز نوآوری DHL

به طور کلی مرکز نوآوری DHL  سه هدف اصلی را دنبال می کند:

  • الهام بخشی: مرکز نوآوری DHL به صنعت لجستیک توسط تغییر روندها و بینش بازار با مفاهیم و نمونه‌های اولیه جدید کسب و کار به مشتری و صنعت الهام می بخشد.
  • ایجاد ارتباط: مرکز نوآوری DHL به ایجاد ارتباط بین مشتریان، شرکا و دانشگاهیان ممارست می ورزد.
  • بکارگیری: مرکز نوآوری DHL در کارگاه های مشتریان و پروژه های همکاری روند لجستیک، افراد را بکار می گیرد.
 

 

ماموریت مرکز نوآوری DHL

مرکز نوآوری DHL پلتفرم مرکزی را فراهم می‌کند که مشتریان و ذینفعان کسب و کار ‌بتوانند با متخصصان DHL در ارتباط با مسائل و موضوعات نوآوری همکاری کنند. ماموریت اصلی مرکز نوآوری DHL شامل موارد زیر است:

۱- نشان دادن قابلیت‌های نوآوری DHL و پورتفولیوی راه‌حل‌های لجستیک (مرکز نوآوری DHL)

۲-رهبری ذهن از طریق تحقیقات روند (تحقیقات روند DHL)

۳-هدایت مشتریان، شرکا و کسب و کار به موضوعات نوآوری از طریق یک پورتفولیو از رویدادها، جلسات و کارگاه‌های آموزشی(کارگاه‌های نوآوری مشتری، رویدادهای ویژه)

گروه Deutsche Post DHL شرکت پست پیشتاز و لجستیک جهانی است. این گروه بر روی اولین انتخاب بودن برای مشتریان، کارکنان و سرمایه گذاران در فعالیت‌های کسب و کار اصلی‌اش در سراسر جهان متمرکز است. این امر مشارکتی مثبت با جهان به وسیله‌ی برقراری ارتباط با مردم ایجاد می‌کند و باعث تجارت جهانی در حین متعهد شدن به مسئولیت‌پذیری اقدامات تجاری، فعالیت‌های زیست‌محیطی هدفمند و یکی شدن شهروندان می‌شود.

 


./پایان بخش اول/.
تدوین و تنظیم: مهناز رفعت ماه- سید ایمان میری کرهرودی
 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *